JE MOŽNÉ PLATIT NA DOBÍRKU ?

Momentálně není platba formou dobírky možná. Naším cílem je snížit riziko nepřevzatých zásilek, a tím ušetřený čas, který můžeme věnovat našim zákazníkům a rozšiřování našeho portfolia.

KDY A KAM ZASÍLÁTE FAKTURU ?

Fakturu zasíláme hned po odeslání zboží na Vaši emailovou adresu, abyste ji mohli kdykoliv a co nejsnáze dohledat. Pokud jste obdrželi zboží a faktura Vám do emailu nepřišla, prosím kontaktujte nás na email info@bestnabytek.cz

KDY DOSTANU ODPOVĚĎ NA MOJI OTÁZKU ?

Všechny Vaše dotazy se snažíme řešit v co nejkratší době. Dotazy vyřídíme nejdéle do 24hodin od jejich obdržení.

PROČ MI PŘIŠLA JEN ČÁST OBJEDNÁVKY ?

Pokud objednávka obsahuje více druhů zboží, můžou být jednotlivé položky dodány samostatně. Vyčkejte tedy na doručení všech zásilek, které mohou být doručeny každá samostatně v různých termínech.

NEMOHU SE DOVOLAT NA NAŠI TELEFONNÍ LINKU

V co nejkratší době se s vámi budeme snažit znovu spojit. Své dotazy doporučujeme zasílat na e-mailovou adresu: info@bestnabytek.cz

JE MOŽNÁ MONTÁŽ NÁBYTKU ?

Montáž zajišťujeme pouze v Plzni a okolí po předchozí domluvě. Prosím o kontaktování před vytvořením objednávky.

MOHU OBJEDNANÉ ZBOŽÍ VRÁTIT DO 14 DNŮ OD JEHO PŘEVZETÍ ?

Na dodané zboží se skutečně vztahuje 14 denní ochranná lhůta, ve které máte nárok zboží bez udání důvodů nepoškozené a v originálním balení vrátit zpět a požadovat vrácení peněz ve výši plnění ceny zboží. Dopravné a další náklady spojené s realizací objednávky jsou na vrub zákazníka.